Börsinformation och IR-tjänster

Möt finansinspektionens krav och kommunicera med befintliga samt potentiella investerare

PR Newswires högkvalitativa börsinformationstjänst är godkänd i såväl Europa som Nordamerika, och fler marknader utöver detta.

Vår säkra portal och distributionsformer granskas regelbundet av en extern revision och vårt börsinformationsteam har erfarenhet av hantering och av att bistå med spridning av kurspåverkande nyheter. PR Newswires distributionstjänst det möjligt för er att att göra era företagsnyheter / börsmeddelanden tillgängliga för institutionella investerare, analytiker och fondförvaltare inom flera branscher och som täcker  Europa, USA, och Asien. Sprid ert budskap ännu mer genom att välja alternativ från vårt breda utbud av globala distributionsnätverk. Spetsa sedan till det och öka engagemang genom att utnyttja våra multimediatjänster.

Nordisk börsinformation

En snabb, säker och enkel tjänst som är utformad för att låta företag som är noterade i Sverige, Danmark, Finland och Norge att distribuera sina kurspåverkande nyheter till marknaden.

Ingen fördröjning. Inget krångel. Bara utmärkt service som ni själva styr över.

• Snabb och enkel onlinekonvertering av era texter och era html-dokument med en onlinetjänst som gör det möjligt för er att snygga till formateringen innan ni skickar ut pressmeddelandet
  • Minimalt med redaktionella ingripanden för att se till att era nyheter kontrolleras och distribueras inom några minuter
  • Enkla årliga avgifter, obegränsad distribution - inga obehagliga överraskningar eller dolda kostnader
  • Säker, användarvänlig portal för dig att hantera dina beställningar.
  • Noterade någon annanstans? PR Newswires status som erkänd leverantör av börsinformation på många europeiska och nordamerikanska marknader innebär att företag som är med på flera listor kan uppfylla sina krav på offentliggörande i en enda, smärtfri process

Sprid budskapet

PR Newswire inser värdet av att se bortom ren uppfyllnad av Finansinspektionens krav. Därför har vi gjort det vårt mål att hjälpa dig att identifiera och samarbeta med en bredare målgrupp.

• Med våra paket kan ni nå de mest kompatibla investerarna med era aktier och er information
  • Med våra Multimedialösningar för pressmeddelanden kan ni lägga till färg i er kommunikation med bilder och videoklipp som dramatiskt kan öka målgruppens engagemang
  • Våra globala distributionskanaler är mycket anpassningsbara och enkla att beställa

Begär mer information

Har du frågor, vill veta mer, eller diskutera PR Newswire tjänster?

Begär mer information