9Solutions aurinkoenergiatoiminen sisätilapaikannusratkaisu lyhentää paikannusjärjestelmän käyttöönottoajan kuukausista päiviin

Share with Twitter Share with LinkedIn

OULU, Suomi, January 9, 2013 /PRNewswire/ --

9Solutions, maailman johtava kehittyneiden Bluetooth® ja pilviteknologiaan perustuvien sisätilapaikannusratkaisujen toimittaja, julkisti tänään aurinkoenergiatoimisen reaaliaikaiseen sisätilapaikannusratkaisun. Uusi tekniikka lyhentää suurten järjestelmien käyttöönottoaikaa kuukausista päiviin. IPCSZero™ ratkaisu tarjoaa 10 vuotta huoltovapaata käyttöaikaa ilman ulkoista virtalähdettä.

Uusi IPCS Zero™ vähentää asennus- ja ylläpitokustannuksia merkittävästi ratkaisten näin sisätilapaikannusratkaisujen suurimman ongelman. Järjestelmän käyttöönoton on oltava nopeaa ja se ei saa häiritä asiakkaan päivittäistä toimintaa. Nopean asennuksen ansiosta asiakkaat voivat ottaa järjestelmän nopeammin tuotantokäyttöön ja saavat siitä koituvat hyödyt käyttöönsä heti. Useissa tapauksissa paikannusjärjestelmän takaisinmaksuaika on alle vuosi - jokainen hukattu päivä asennuksessa maksaa asiakkaalle.

"9Solutions IPCS reaaliaikainen paikannusjärjestelmä voidaan ottaa käyttöön 50-100 huoneeseen päivässä," kertoo 9Solutions toimitusjohtaja Sami Herrala. "Tämäon hämmästyttävää, mutta se voidaan tehdä, koska uuden IPCS Zero™ järjestelmän asennus vie vain muutaman minuutin huoneelta. Langaton järjestelmä on nyt todella langaton - ensimmäistä kertaa sisätilapaikannuksen historiassa."

"9Solutions tarjoaa erittäin innovatiivisia sisätilapaikannustuotteita hyödyntäen Texas Instruments Incorporated (TI) tuotteita," toteaa Sid Shaw, worldwide business development and marketing manager, Wireless Connectivity Solutions, TI. "IPCSZero™ tarjoaa luotettavan, ilman ulkoista energialähdettä toimivan ratkaisun perustuen TI:n CC2540Bluetooth® Low Energy piiriin ja bq25504 tehonhallintapiiriin. Tuote yksinkertaistaa järjestelmän asennusta edelleen ja pienentää ylläpitokulut minimiin."

9Solutions Oy

9Solutions on kansainvälinen korkean teknologian yritys jolla on toimipisteitä Oulussa, Helsingissä, Düsseldorfissa ja Lontoossa. Kehitämme, valmistamme ja myymme sisätilapaikannukseen pohjautuvia turvallisuusratkaisuja terveydenhuolto- ja turvallisuussegmentteihin. Asiakkainamme ovat sairaalat, palvelutalot ja koulut maailmanlaajuisesti.

Lisätietoja:

press@9solutions.fi

SOURCE 9Solutions

Journalister och bloggare

Besök PR Newswire för journalister för utsläpp, foton och anpassas matar bara för Media.

Visa och hämta arkiverade video Innehållet distribueras av MultiVu på Den digitala Center.

Share with Twitter Share with LinkedIn

Skapa innehåll för din webbplats

Förbättra din webbplats eller blogg med PR Newswires skräddarsydda nyhetsflöden.
börja idag.

Kontakta PR Newswire

Skicka oss ett mail till stockholm@prnewswire.se eller ring oss på +46 (0)8 1200 1300

Bli en PR Newswire kund